trešdiena, 2013. gada 30. janvāris

ISP

Ja Jūs meklējat jaunu ISP vai plānojat to drīz mainīt, Jums ir nepieciešams uzzināt, vai Jūsu potenciālais ISP seko līdzi jaunākajām tendencēm telekomunikāciju nozarē. Tehnoloģijas progresē nepieredzētā ātrumā, un Jūsu uzņēmums var ciest, ja tas netiek regulāri atjaunināts ar jaunākajiem instrumentiem un tehnoloģijām.

Optisko šķiedru tīkli

Jums ir nepieciešams uzzināt, vai jūsu ISP ir veikta pāreja uz optiskās šķiedras kabeļiem. Tā ir visu datu sistēmu nākotne, kas darbojas mūsu uzņēmumos, kā arī mājās. Televizors, telefons un internets visi pāriet uz optiskās šķiedras kabeļu sistēmu, kas padarīs visus šos pakalpojumus labākus un drošākus.

Platjoslas pieslēgums


Lielākā daļa platjoslas pieslēgumu drīz tiks nomainīti uz šķiedras savienojumiem. Nākotne runā par šķiedru optikas sistēmām, jo tās ērtākas un lētākas, salīdzinot ar tradicionālajiem, uz metāla stieplēm balstītiem tīkliem. Ikmēneša izmaksas par šiem pakalpojumiem nebūs lielākas, kā tās ir šodien. Tiek lēsts, ka optiskās šķiedras kabeļu tīkls varēs apstrādāt ātrumu līdz 30 gigabaitiem sekundē.

Jautājumi ISP

Ir daži jautājumi, kas Jums ir jāatbild, pirms sākat meklēt jaunu pakalpojumu sniedzēju savam uzņēmumam. Tie ietver kopējo lietotāju skaitu un to kopējo izmantošanas laiku. Ja Jums ir reāla ideja par to, Jūs varat apspriesties ar jebkuru ISP par to, vai Jūs varat saņemt ikmēneša likmi un vai būtu jāmaksā tikai par internetā patērēto laiku?

Mājas lapa

Protams, Jūs plānojat mājas lapas izveidi, tāpēc Jums ir nepieciešams iegūt vairāk informācijas par cenām, ko Jūsu jaunais ISP piedāvā. Ja ISP ir mājas lapas saimnieks, Jums vajadzētu saņemt dažus pievienotās vērtības pakalpojumus, piemēram, e-pastu, surogātpasta bloķētāju, ugunsmūri un vīrusu aizsardzību. Tāpat ir iespējams, ka tās tiks iekļautas ikmēneša izmaksās, bet Jums ir nepieciešams to apspriest ar viņiem.

Tehniskais dienests

Vēl lietas, kas jāzina par iespējamo nākotnes ISP, ir par to tehnoloģiju pakalpojumiem. Vai viņiem ir tehnoloģiju pakalpojumi 24 stundas diennaktī vai tikai darba laikā? Vai ir kāda papildus maksa par to, vai tas ir iekļauts Jūsu ikmēneša maksā? Kas notiek, ja ar šo vietni naktī vai nedēļas nogalēs rodas kāda problēma? Ja Jūs negūstat apmierinošu atbildi uz šiem jautājumiem, Jūs varētu apsvērt zvanu citam ISP, lai vienkārši pārbaudītu, ko viņi piedāvā.