svētdiena, 2012. gada 12. augusts

Optiskais pieslēgums Sarkandaugavā

Atsauksmes par Optisko pieslēgumu Sarkandaugavā un tieši Lattelecom optisko internetu Sarkandaugavā…
Labs interneta pieslēgums Sarkandaugavā? Labākais interneta provaideris Sarkandaugavā? Kurš ir labs interneta provaideris Sarkandaugavā? Nepieciešams kvalitatīvs internets Sarkandaugavā?
Šādus jautājumus es mēdzu uzdot forumos, jo mani neapmierināja līdzšinējais pakalpojumu sniedzējs.
Pēc ilgiem meklējumiem es beidzot uzgāju šo jauno optisko internetu, kuru man ieteica, kāds sens draugs, kurš jau tādu lietoja Zolitūdē. Nav jau tā kā mājās nav televizors. Vienkārši sen neticu visiem šiem saukļiem, kur tiek piedāvāts internets ar kuru iespējams nolādēt pašu internetu.
Viss notika ļoti vienkārši. Ņēmu un pieteicu internetā, jau zinot ko saņemšu. Tad ar mani sazinājās Lattelecom, lai norunātu laikus, kuros pie manis ieradīsies meistari un savilks kabeļus. Nekādas kavēšanās un atteikumi! Precīzi laikā pie manām dzīvokļa durvīm Sarkandaugavā klauvēja Lattelecom pārstāvji, kuri bija gatavi darīt mani laimīgu pieslēdzot arī mani optiskajam tīklam.
Cik ātrs un labs viņš ir šis interneta pieslēgums – nav vērts stāstīt, jo to jau visa Latvija noteikti zina. Tagad vismaz vairs nav problēmas ar internetu, jo vis ir perfekti. Tiešām labs optiskais internets Sarkandaugavā ir – Lattelecom optiskais internets.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru